Translate

maandag 16 maart 2020


Waarom wordt Mirror Trading International MTI een kans genoemd?


16 maart 2020

De definitie van een kans is ‘een tijd of een reeks omstandigheden die het mogelijk maakt om iets te doen’. ‘Welke kans heeft MTI jou gegeven?’ vraag je je misschien af. Het antwoord is eenvoudig, maar laat me eerst wat van mijn achtergrond delen. Ik heb ​als installateur ruim 45 jaar als zelfstandige in de bouw gewerkt. ​Het was niet altijd makkelijk mede omdat ik vaak een andere kijk had op de werkzaamheden. Vroeger leerde je ook niet over financiële zaken b.v. een pensioen opbouwen.

Mirror Trading International heeft me de mogelijkheid gegeven om te investeren, dingen op tijd te betalen, dingen af te betalen en te sparen. Dat is de kans die MTI elk lid biedt en beginnen als investeerder is altijd een stap in de goede richting.

Voor mij is het daar niet gebleven. Ik was geïnteresseerd in het bereiken van financieel succes en financieel vrij worden. Dit was toen ik me realiseerde wat het optionele Affiliatie-programma voor mij kon doen.

Zig Ziglar staat bekend om het volgende citaat ‘Je kunt alles hebben wat je wilt in het leven als je genoeg mensen helpt te krijgen wat ze willen.’

Wat willen mensen? Ze willen veel dingen, maar in de moeilijke economische omgeving van vandaag, en zoals ik al heb aangegeven dat ik mijn leven al als voorbeeld heb gebruikt, is er één ding dat we allemaal nodig hebben, en dat is geld.

Als je een belegger in MTI bent, heeft iemand je de investeringsmogelijkheid aangeboden. Ze hielpen je en hielpen op hun beurt zichzelf, omdat het bedrijf hun een verwijzingscommissie betaalde, niet van jouw geld zoals bij andere investeringen, maar de commissie kwam rechtstreeks van het bedrijf. Door jou te helpen aan de slag te gaan, hebben ze zich aangesloten bij het Affiliatie-programma.

De volgende stap om mensen in MTI te helpen, is hen ook een beetje extra te helpen, en we kunnen dit doen door hen te helpen de kansen te begrijpen en zelf verwijzingsbonussen te krijgen. Naarmate je meer mensen doorverwijst, word je binair gekwalificeerd en kom je dus in aanmerking voor wekelijkse binaire bonussen.

Dan komt de ultieme stap om mensen te helpen binair gekwalificeerd te worden, zodat ze elke week een beetje extra kunnen verdienen, net als jij, en hierdoor zul je meer bonussen voor de P1- en P2-pools openen.

De mogelijkheid die we hebben met MTI is eigenlijk heel eenvoudig en je kunt beleggen of mensen helpen krijgen wat ze willen. Weet je nog wat Zig Ziglar zei?

Dit is vertaling van een artikel – voor bijna 100% – geschreven door Rich Simmonds

Geen opmerkingen:

Een reactie posten