Translate

zaterdag 4 juli 2020

Bitcoin En ING, PayPal, Bank of Amerika, Duitsland, Microsoft

Hi,

Bitcoin explodeerde bijna 3 jaar geleden in 2017 op het wereldtoneel, met een enorme rally die veel early adopters 's nachts miljonairs maakte en met het feit dat de wereld steeds afhankelijker wordt van internet, wordt de adoptie van cryptocurrencies steeds meer geaccepteerd.
 
Voorbeelden van wereldwijde acceptatie zijn ... belastingbetalingen in landen als Australië, Duitsland, Japan; betrokkenheid van banken als ING, JP Morgan, Bank of Amerika en PayPal met 350 miljoen rekeninghouders; je rekening betalen bij bedrijven als 7/11 - een 'zusje' van AH en Jumbo - met zo'n 7.800 vestigingen in alleen al in de US, grote US pharmacies CVS en RITE AID en wereldshops als KFC, Microsoft, Subway, Domino's Pizza, Unicef, Expedia; massale bitcoin kopers zijn Institutionele beleggers als Grayscale Investment ... Het advies van grote beleggers is sowieso om minimaal 1% van je investeringen in bitcoins te hebben.
Zie ook de 
PS aan het eind van deze mail met nog meer namen ...
PPS voor de ING betrokkenheid ...
PPPS inzake de minimaal 1%
 
Zoals met alles dat nieuw is, waren er instant nee-zeggers van Bitcoin en andere digitale valuta's - die zeiden dat het risico de beloning misschien niet waard is. Maar terwijl fiat-valuta's worstelen met de onvoorziene uitdagingen tot nu toe in 2020, zijn digitale valuta's misschien wel de reddende engel voor veel beleggers wiens traditionele aandelen in waarde dalen.

Met de pandemie van COVID-19 en de daaruit voortvloeiende economische impact was het voor veel investeringen een moeilijke rit, met een hoge mate van onzekerheid.
Bitcoin is ook beïnvloed door de pandemie, met de grootste schommelingen sinds 2017, waarbij de waarde opliep tot $ 9000 en daalde tot een dieptepunt van $ 4000, voordat hij zich stabiliseerde op plus $ 9.100 in de afgelopen weken. De meest recente stijging van de waarde van Bitcoin kan het gevolg zijn van de kwantitatieve verruiming van de Amerikaanse Federal Reserve, waarmee werd getracht de negatieve impact van Coronavirus op de economie te verminderen.

Deze kwantitatieve versoepeling heeft geleid tot meer investeringen in Bitcoin, met de bedoeling om zichzelf te beschermen tegen de mogelijke devaluatie van fiat-valuta.
 
Vanwege het feit dat er een vast aantal Bitcoin op de markt is, zijn sommigen van mening dat het niet vatbaar moet zijn voor een dergelijke devaluatie, aangezien het aantal nieuwe Bitcoin dat wordt gedolven voortdurend wordt verminderd.
 
Er wordt aangenomen dat het nu een goed moment zou zijn om te investeren volgens de basiseconomie - de toename van de vraag en de vermindering van het aanbod zouden de waarde van bitcoin moeten opdrijven.

Een andere reden waarom velen in 2020 haastten om in Bitcoin te investeren, was vanwege de 'halving' in mei van dit jaar - waar het aantal op de markt beschikbare Bitcoins halveerde.
Dus, opnieuw het aanbod verminderen en de vraag opdrijven - wat een bull Bitcoin-markt veroorzaakt.
 
In het verleden behaalde resultaten voorspellen dat de halvering de waarde van Bitcoins verhoogt - in 2020 zag de cryptocurrency een waardestijging van 8.000% in het volgende jaar en in 2016 steeg de waarde met 2.000% in de volgende 18 maanden na de halvering.

Aangezien de wereldwijde lockdown heerst en er geen duidelijk einde in zicht is, verliezen veel bedrijven waarde of worstelen ze om te overleven in het huidige economische klimaat, waardoor de waarde van veel traditionele aandelen wordt geschaad.
 
Zou investeren in cryptocurrencies een goede gok kunnen zijn in de onzekerheid van 2020? Het is een onstabiele markt, maar slimme investeerders die de gok wagen, kunnen de komende jaren hiervan profiteren.
Bitcoin verandert voortdurend de manier waarop we denken over geld en financiële vrijheid.

Mirror Trading International MTI biedt jou de mogelijkheid om een passieve inkomstenstroom op te bouwen, met Bitcoin als basisvaluta.
 
Het in Zuid-Afrika Johannesburg gevestigde bedrijf Mirror Trading International gebruikt geavanceerde digitale software en kunstmatige intelligentie (AI) om op de internationale Forex-markten te handelen.

1 opmerking:

  1. ik ben rijk geworden met deze geprogrammeerde gehackte pinautomaat
    Nadat ik klaar was met studeren, was er geen werk, dus besloot ik een klein bedrijf te beginnen, maar het geld was niet genoeg, ik sloot het bedrijf, het werd erg moeilijk voor mij, ik was het enige kind van mijn ouders en mijn ouders. Ze zijn allebei oud, ze geloven in mijn dagelijkse voeding, op een dag zag ik tijdens het surfen op internet een bericht over hoe deze NIEUWE VERVANGEN ONTVANGEN ATM-KAART een geldautomaat kan hacken en een groot bedrag kan opnemen, dus nam ik contact op met het bedrijf via uw e-mail. Tot mijn grootste verbazing ontving ik de kaart een paar dagen nadat ik een kleine vergoeding voor de kaart had betaald. Deze blanco ATM-kaart is een geweldig en prachtig product. Ik zou nooit geloven dat al deze dingen die ik vandaag heb kunnen worden verworven met deze grote vreugde in mijn hart, daarom breng ik het goede nieuws over ... Het leven is positief en geduldig zijn, in de overtuiging dat grote dingen mogelijk zijn en kan gebeuren in seconden. .. BRAIN HACKERS TECH WORLD heeft mijn leven veranderd ... Godzijdank kun je een e-mail sturen naar VIA (brainhackers@aol.com)

    BeantwoordenVerwijderen